De profundis na Kulaťáku
Zvuky vycházející z větrací šachty v parku na Dejvickém náměstí u Felu ČVUT. Zvukovou scenérii doplňuje také proud teplého vzduchu a pleskání kapek na chodník. Pod parkem na Dejvickém náměstí mezi Stanicí Dejvická a budovamu ČVUT jsou patrně rozlehlé podzemní prostory. Vybavení konečné linky A jako jediná využívá takzvané automatické vedení vlaku.Funguje zde systém, který dokáže bez pomoci řidiče s vlakem zajet na obratovou kolej, otočit se a přejet do protisměru. Teoreticky se může stát, že člověk uvidí přijíždět na stanici vlak bez řidiče. Technologie nynější konečné by v případě rozšíření na celou trasu dokázala vlaky navádět zcela automaticky a řidiči by se stali přebytečnými. Oficiálně se metro A začalo budovat v roce 1973 ražbou tunelu mezi nynějšími stanicemi Hradčanská a Dejvická.
- Pro psaní komentářů se přihlaste.